28 Aralık 2012 Cuma

TEVİTÖL 2013-2014 ÖĞRETİM YILI SINAV BAŞVURU SÜRECİ



2013-2014 öğretim yılı sınav başvuru sürecimiz başlamıştır.
Başvuru için gerekli evraklar Milli Eğitim Bakanlığı kanalıyla tüm ilköğretim okullarına gönderilmiş bulunmaktadır. Ancak web sitemizde bu belgeleri indirerek başvuru işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Sınav başvurusu doğrudan TEVİTÖL’e yapılması gerektiğinden evrakları elden ya da posta yoluyla okulumuza ulaştırmanız gerekmektedir. Son başvuru tarihi 22 Nisan 2013 Pazartesi’dir. Evrakların söz konusu günde elden okulumuza iletilmesi ya da postaya verilmiş olması gerekmektedir. Sonraki günlere ait posta çıkışları kabul edilememektedir.
İlk aşama sınavımız 05 Mayıs 2013 Pazar günü 19 merkezde gerçekleşecektir. Gözlem kampı ise 25 - 30 Haziran 2013 tarihleri arasında yapılacaktır.
Okulumuza ve sınav sürecine ilişkin sorularınız varsa sinav@tevitol.k12.tr adresine e-mail göndererek sorabilirsiniz ya da 0262 679 36 04 ya da 05 nolu telefonlardan ilgili arkadaşlarımıza ulaşabilirsiniz.

TEVİTÖL 21 Nisan 2013 Pazar Okul Tanıtım Toplantısı Yapılacaktır.

AYRINTILI BİLGİ İÇİN TIKLAYINIZ



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder